2024 09 28 selectie

Zaterdagmiddag 15:30 floot scheidsrechter Huizinga af voor het begin van de laatste thuiswedstrijd van dit seizoen.
HHV startte met in de aanval Ruben Menno Anouk en Isan.
En in de verdediging Corneel Stef Laura en Estelle.

Het eerste doelpunt kwam van DTS waarop HHV direct antwoordde met scoren. HHV kreeg veel kansen en veel schoten maar de doelpunten vielen niet. Vlak voor rust werden Sem en Sander ingebracht voor Stef en Menno. De PLUS Cappendijck-formatie ging rusten met 6-3 voorsprong.

Trainer/coach Anrico was niet tevreden met het spel wat gespeeld werd door zijn ploeg, er moest slimmer gespeeld worden door HHV.

Na rust was het weer DTS wat als eerste scoorde waarop HHV weer direct het antwoord had met een score. Stef werd weer ingewisseld voor Sander in het andere vak. HHV had nog steeds veel kansen alleen de doelpunten bleven uit.

Toen de score 9-7 was in het voordeel van HHV, nam HHV een time out waarin gezegd werd dat nu het verschil gemaakt moest worden. Waarna HHV veel rebound duels won en het verschil naar 12-8 bracht. HHV won deze wedstrijd weliswaar moeizaam maar heeft de punten gelukkig in Hollandscheveld gehouden met een eindstand van 13-10.

HHV 2 heeft de wedstrijd tegen DTS gelijk gespeeld met 7-7.
Volgende week speelt HHV uit tegen Kinea/Udiros.