w17

Kangoeroemorgen HHV

Op woensdag 15 mei a.s. is er een Kangoeroemorgen bij HHV,  Hiervoor zijn we nog hulp nodig o.a bij een spel staan, of met een groepje meelopen.

Het begint om 10.00 uur.

Je kunt opgeven bij Margreet Metselaar. Tel. 0638793209

Wil je iets op de weekinfo geplaatst hebben, lever dit dan in voor vrijdag 18.00 uur.
Alle kopie wat later komt , hiervan is het niet zeker dat het dat weekend op de info komt !!!!

Wil je iets geplaatst hebben op de website, en/ of op Facebook?
Of ziet u iets staan wat niet klopt ?
Samen moeten we onze site en facebook up to date houden.

Chauffeurs:

Wo 24 april:

D2: Lisa Booij, Lindsey Koster, Robine Tuit.

Graag onderling ruilen indien je niet kan. Is er iets fout gegaan? Stuur dan een berichtje naar José Kuiper 06-30692925

Kantinedienst:

Taak van de ouders die in de kantine staan tijdens het spelen van de jeugd.

Om de hoek in de keuken hangt een lijst, wanneer welke ploeg van ranja voorzien moet worden. Even globaal tellen hoeveel spelers er zijn, zodat ze in de rust een bekertje ranja kunnen krijgen.

Graag de coaches ervoor laten zorgen dat de ranja uit de kantine gehaald wordt, en de lege dragers terug de kantine in .

Di 23 april:      Vanaf 19.00 uur          Henny Hein

Wo 24 april:   Vanaf 18.15 uur          H.J. Hummel

Afzeggingen:

Chauffeurs bij Jose Kuiper 06-30692925
Jeugdteams bij hun trainer

Jeugdwedstrijdleiders en scheidsrechters bij Rian de Boer 06-22290773

Kantinedienst Henny Hein Tel: 06-11255120
Verhuizingen doorgeven aan R.Hein Tel: 06-81917108 of E-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

HHV 2: Op het veld aanwezig zijn om 19.00 uur.

HHV D2: Vertrek vanaf De Oosthoek om 17.30 uur.
Dames: Lisa Booij, Tess Koopman, Laura Benjamins, Jesmay v/d Weide, Lindsey Koster, Amber Heitkönig, Amelie Smit, Isa Lichtendonk, Emma Pipping
Trainer: Ronald, Lisanne, Britt

HHV Midweek 1: Op het veld aanwezig zijn om 19.00 uur.

Dames:, J. Smit, R. de Boer, J. Kroesen, L. Kikkert

Heren: E. Mannes, R. Bruins, R. Hummel

KKlup dag voor scholen          15 mei

Bestuur                                     27 mei   19.30 uur De Schuttershoek