Jaarmarktrooster 31 augustus 2024

Elk jaar helpt HHV op de jaarmarkt in Hollandscheveld om onze club aan extra inkomsten te helpen. Kijk dus goed of je op het rooster staat en zet het in je agenda. De jaarmarkt is op zaterdag 31 augustus 2024.

Toiletwagen:
JaarmarktToiletwagen

Lootjes verkopen:
JaarmarktLootjesVerkopen

Uitleg:

Zowel de toiletwagen als het lootjes verkopen gebeurt bij de kruising in de buurt van PLUS Cappendijck. Er zijn mensen van activiteitencommissie ’t Oekie aanwezig om jullie te helpen. Om 17:30 willen we beginnen met opruimen, de lootjes moeten worden aangeveegd en de stoelen moeten verplaatst worden naar de tent. Hoe meer mensen komen helpen opruimen, hoe sneller het gaat.

Kun je niet? Regel dan zelf een vervanger. Vraag personen van de reservelijst hieronder, of iemand anders mag natuurlijk ook.

Reservelijst:

Old stars: Arno, Gerwin, Alet, Rolanda, Frank.

HHV 3: Marit, Renate, Thomas, Glenn.

Gooische Vrouwen: Marleen, Lucia, Marscha, Elly, Marieke Hummel.

A1: Britt Schonewille, Lisanne, Esmee, Robina.

B1: Bart Strating, Maaike, Lieke Schonewille, Zoë.

Kun je geen vervanger vinden? Meld dit dan bij José Kuiper (06-30692925).

LEDENVERGADERING 16 sept 19.30 uur.

Voor de rondvraag , de vraag schriftelijk indienen bij Laura Bremer voor 9 sept.

Verslag verschillende commissies:

Hiervoor verwachten we van alle commissies een kort verslag.

(Sponsor-, Ledenwerf-, Kantine-, Jeugd- ,Onderhouds-, Scheidsrechter-, Kleding- en Technische commissie)

Indeling jeugdteams HHV 2024/2025

Dag allemaal,

Met nog een paar schoolweken op het programma, gaan we een welverdiende zomervakantie tegemoet. Ondanks dat de trainingen bij HHV alweer even afgelopen zijn, was het voor ons als technische commissie de laatste weken nog aardig puzzelen. Toch zijn we erg blij dat we de definitieve teamindeling voor de jeugd voor 2024/2025 met jullie kunnen delen.

Als eerst willen we graag benoemen dat we het enorm waarderen dat er zo veel (nieuwe) trainers paraat staan voor het volgende seizoen. Het grote aantal beschikbare trainers maakt dat we de jeugdteams op een goede manier konden bezetten en dat de kinderen de aandacht kunnen krijgen die ze verdienen. Nu al dank naar alle trainers/coaches!

Vervolgens willen we benoemen dat er, wat betreft de indeling van de kinderen, bij een aantal teams verschuivingen plaatsvinden. Onverhoopt kwamen we nog voor enkele uitdagingen te staan. Last-minute werd er dus ook nog een beroep gedaan op jullie als ouders. We willen jullie bedanken voor jullie flexibiliteit en alertheid hierin, maar bovenal voor het meedenken in mogelijkheden.

De keuzes die we hebben moeten maken zijn helaas niet in alle gevallen honderd procent wenselijk. Afgezien van het feit dat we weer veel nieuwe leden hebben mogen verwelkomen, zijn de opties nog steeds niet altijd even ruim. Zoals u kunt zien zijn er dit jaar een aantal teams die wat groter zijn dan normaal. Toch hopen we dat we met behulp van goede afspraken en korte lijntjes tussen ouders/trainers/kinderen/TC zo veel mogelijk kinderen recht kunnen doen en kunnen plaatsen op een voor hem of haar passende plek.

Ondanks dat we met behulp van de trainers op de hoogte proberen te blijven van hetgeen er speelt in een team, kunnen dingen ons ontgaan. Om dichtbij de teams te blijven staan, hopen we dat jullie als ouders ook de ruimte voelen om tijdig contact met één van ons op te nemen wanneer er iets voorvalt. We hopen voor het komende seizoen dan ook nog meer transparantie te kunnen waarborgen, waarbij de ‘stap’ naar de TC een gemakkelijkere stap wordt om te zetten.

Na de zomervakantie starten de trainingen weer in week 35. De trainingstijden zullen we tijdig aan jullie laten weten. De eerste trainingsweek valt weliswaar in de feestweek, maar omdat de competitie al op zaterdag 8 september begint kan er op deze manier wel al twee weken getraind worden en hebben de teams tijd om al te wennen aan elkaar. De kangoeroes starten een week later.

We verheugen ons op opnieuw een sportief, leerzaam en bovenal plezierig korfbaljaar met elkaar. Voor nu een hele fijne zomervakantie gewenst!

Met vriendelijke groet,

De TC

Stef Zwartscholten, Marijke Benjamins, Joanna Everaarts, Mandy Schuring en Birgit Strijker

Kangoeroe-Klup ---- Margreet, Megan, Robina

Anne Kroezen, Mare Kikkert, Hans Hummel, Tess Hamstra, Noor Uithol, Hugo Bertels, Joeri de Boer, Roan Zomer, Chey Zomer, Noé Koekoek, Milou Neutel, Boaz Zwartscholten

F2 --- Lennard, Laura Bennink, Esmee (Fabian helpt wanneer hij kan)

Eerst nog alleen trainen, vanaf de zaal ook wedstrijden.

Lauren de Ruiter, Leanne Steenkamp, Lotte Winkel, Maud Smit, Sofie Winter, Sylver Kikkert, Lenn Hoogeveen

F1 --- Joanna, Nina (Dorine helpt wanneer ze kan)

Romée Zomer, Lucas Knegt, Lois de Jonge, Saar Neutel , Delan de Vries, Danae Zomer, Lize v/d Kooij, Sverre Schonewille, Yara Zomer

E2 – Estelle, Gert-Jan, Zoë