LEDENVERGADERING 16 sept 19.30 uur in kantine De Schuttershoek.

Voor de rondvraag , de vraag schriftelijk indienen bij Laura Bremer voor 9 sept.

Verslag verschillende commissies:

Hiervoor verwachten we van alle commissies een kort verslag.

(Sponsor-, Ledenwerf-, Kantine-, Jeugd- ,Onderhouds-, Scheidsrechter-, Kleding- en Technische commissie)

Elk jaar helpt HHV op de jaarmarkt in Hollandscheveld om onze club aan extra inkomsten te helpen. Kijk dus goed of je op het rooster staat en zet het in je agenda. De jaarmarkt is op zaterdag 31 augustus 2024.

Toiletwagen:
JaarmarktToiletwagen

Lootjes verkopen:
JaarmarktLootjesVerkopen

Uitleg:

Zowel de toiletwagen als het lootjes verkopen gebeurt bij de kruising in de buurt van PLUS Cappendijck. Er zijn mensen van activiteitencommissie ’t Oekie aanwezig om jullie te helpen. Om 17:30 willen we beginnen met opruimen, de lootjes moeten worden aangeveegd en de stoelen moeten verplaatst worden naar de tent. Hoe meer mensen komen helpen opruimen, hoe sneller het gaat.

Kun je niet? Regel dan zelf een vervanger. Vraag personen van de reservelijst hieronder, of iemand anders mag natuurlijk ook.

Reservelijst:

Old stars: Arno, Gerwin, Alet, Rolanda, Frank.

HHV 3: Marit, Renate, Thomas, Glenn.

Gooische Vrouwen: Marleen, Lucia, Marscha, Elly, Marieke Hummel.

A1: Britt Schonewille, Lisanne, Esmee, Robina.

B1: Bart Strating, Maaike, Lieke Schonewille, Zoë.

Kun je geen vervanger vinden? Meld dit dan bij José Kuiper (06-30692925).