Zaterdag 3 juni trad de PLUS Cappendijck-formatie aan tegen Zwart Wit 1 uit Delden. Net als het tweede team van HHV wilde het eerste de punten ook in Hollandscheveld houden. Trainer en coach Rick Duinkerken hamerde hierop tijdens de voorbespreking. Het team moest scherp en gefocust aan de wedstrijd beginnen en er moest gewerkt worden voor elkaar. Zo gingen de spelers dan ook de wedstrijd in. In de avond startten Jarno Hein, Sem Dekker, Laura Doldersum en Estelle Boes. In de verdediging startte Corneel Kikkert, Ruben Biemolt, Mandy Schuring en Birgit Strijker.

Om 15:30 floot scheidsrechter S. van der Lee de wedstrijd in.

HHV begon goed aan de wedstrijd en wist al vrij snel de voorsprong te pakken door 2 mooie afstandsschoten te scoren. 2-0. Daarna gingen de ploegen gelijk op en wordt het al snel 3-1 totdat het scoren bij ploegen begon te stoppen. Zowel HHV als Zwart Wit draaiden prima aanvallen maar slaagden er beide niet in op te scoren. Na een stroeve eerste helft met weinig doelpunten gingen beide ploegen rusten met een stand van 5-4.

In de rust gaf trainer/coach Rick Duinkerken aan dat beide vakken niet gefocust genoeg waren in het spel. Omdat het scoren niet vanzelf ging was het belangrijk dat elke kant met volle overtuig geschoten werd. Ook moest er creatiever gespeeld worden, Beide vakken speelde veel in standaard situaties waardoor de kansen steeds lastiger werden.

In de 2de helft was het juist Zwart Wit die goed begon door gelijk met de eerste aanval de stand op gelijke hoogte te brengen. 5-5. Na een spannende en zenuwachtige 2de helft floot scheidsrechter S. van der Lee de wedstrijd af met een stand van 11-11.

Volgende week zaterdag 10 juni speelt de selectie van HHV de laatste thuiswedstrijden van dit seizoen. Begint met het tweede team die om 14:00 speelt tegen Rheko 2 met daaraan sluitend HHV 1 tegen Rheko 1 om 15:30.