WhatsApp Image 2020 09 05 at 195309
Zaterdag 5 september startte na een lange onderbreking het korfbalseizoen 2020-2021. Een feestelijke dag voor alle korfballiefhebbers, maar bovendien voor alle HHV-ers. Het nieuwe wedstrijdtenue en inschietshirts voor de vereniging werd onthuld en vol trots geshowd door alle teams. Voorafgaand aan de wedstrijd van HHV 1 zorgde een modeshow inclusief rode loper voor deze onthulling.

Een geheel nieuw tenue zorgt voor een enorme kostenpost en kon dan zeker niet gerealiseerd worden zonder de hulp van alle sponsoren. Onze dank en waardering gaat uit naar onderstaande sponsoren:

Plus Cappendijck, Frank Zorgt, Machinefabriek Tiemens, Veld Bouw management, Mulderij&Partners, Klus en Bouwbedrijf G. Hummel, Intersport, Fame, Gert Benjamins installatie en Sportcafe De Twee Gezusters.