Sanniek1

Eigenaresse Jacqueline Smit van Woonzorg Sanniek heeft ervoor gezorgd dat de trainers en coaches van korfbalvereniging HHV in nieuwe jassen lopen. Het midweekteam, waar ze zelf ook in speelt heeft nieuwe trainingspakken voor het komende seizoen ontvangen.

Jacqueline Smit is geen onbekende bij HHV, ze heeft al heel wat korfbaljaren erop zitten bij de vereniging als speelster. Ze is uiteindelijk na heel wat jaren gestopt, maar in 2017 kwam ze weer terug korfballen bij HHV en speelt nu fanatiek in het midweekteam.

Woonzorg Sanniek is een unieke woonzorgvoorziening waar de bewoners op de eerste plaats staan en de bewoner nog zoveel mogelijk de eigen regie houdt. Ze willen ouderen met een zorgvraag een thuis bieden in een veilige en comfortabele omgeving.

Wil je meer weten over Woonzorg Sanniek neem dan een kijkje op de website.
www.sanniek.nl

HHV is erg blij met deze sponsoring en bedankt Jacqueline Smit, Woonzorg Sanniek.

Sanniek2