Beste leden,

De afgelopen tijd is de TC bezig geweest met de indeling van de jeugdteams voor na de zomer. Dit is altijd een lastige klus. Wij streven er ieder jaar weer naar om ieders wensen zoveel mogelijk te vervullen. Echter is het niet altijd mogelijk om iedereen op de plek te krijgen waar hij/zij wil. Wij hopen dat jullie daar begrip voor hebben.

Wij zijn uitvoerig in gesprek geweest met de trainers en hebben samen met hen gekeken naar de indeling voor na de zomer. Daarbij wordt geprobeerd de huidige teams zoveel mogelijk in tact te houden. Toch ontkom je er niet aan om te schuiven binnen de teams. Dit heeft o.a. te maken met de leeftijden, aantal spelers en teams. In overleg met de trainers zijn wij tot de onderstaande indeling gekomen.

Wij zijn blij dat het gelukt is om op elk team minimaal 2 trainers/coaches te krijgen. Een grote dank voor deze vrijwilligers die elke week weer op het veld staan om de kinderen te trainen en/of coachen. Ook een welkom voor de nieuwe trainers/coaches voor volgend seizoen. Het is fijn om te zien dat er steeds meer ouders komen helpen op de trainingen. Dat wordt erg gewaardeerd.

Op dinsdag 21 juni is er i.p.v. een gewone training ouders tegen de kinderen. Op donderdag 23 juni trainen de kinderen in de nieuwe samenstelling zoals hieronder beschreven staat + de daarbij behorende trainers. Donderdag 23 juni is tevens de laatste trainingsavond van dit seizoen.

Wij wensen iedereen een goede afsluiting van het seizoen. Bij vragen over de indeling kun je altijd terecht bij de trainer of bij de TC (Laura: 0657646604).

Met vriendelijke groet,

De technische commissie

Mandy, Stef, Joanna, Marijke, Edwin en Laura

HHV B1:

Dames: Lisanne Hummel, Esmee Koopman, Danae Kuiper, Nina Leistra, Britt Schonewille,

Kim Uiterwijk Winkel,

Heren: Thomas Hummel, Lars Kroesen, Bart Leistra, Jochem Schuitemaker, Ruben Strijker, Ruben Kloezen

Trainer: Birgit, Ruben

HHV C1:

Dames: Maaike Heitkönig, Ymke Kip, Zoe Kuiper,  Megan Metselaar,

Lieke Schonewille, Rochelle Schonewille, Lieke Tuit, Yze Winkel, Lydia Strating

Heren: Bart Strating