pepernoten

De pepernoten liggen al weer enige tijd in de winkel en ook HHV zal dit jaar weer pepernoten van de bakker verkopen. Donderdag 6 oktober zullen de trainers de pepernotenlijsten uitdelen aan de leden.

De lijsten moeten dan voor donderdag 27 oktober weer ingeleverd worden. Nieuwe lijst nodig? Open hier een pdf-bestand.

Net als vorig jaar zullen we de bedragen weer incasseren via een tikkie.

De pepernoten zullen op 7 november uitgedeeld worden.

Dit jaar zullen er 2 teamprijzen zijn voor de teams die gemiddeld de meeste pepernoten verkopen.

Het team met de meest verkochte pepernoten mag een uurtje bowlen (+ een consumptie en iets lekkers) en het 2 e team mag na een zaalwedstrijd patat met een snack halen in de kantine.

Doe je best met je team en wie weet gooi jij wel een strike binnenkort of eet je samen lekker een patatje!

Succes met de verkoop.