Hierbij nodig ik de volgende personen uit:

H.J. Hummel, John Bijl, Rijanke en Alfred Strijker, Trijn Kuiper, Bea Peeks, Frida en Jan Bijl, Henri Zomer, Roelof Hein, Irene Hartman, Allard Sieben, om dinsdag 22 oktober bij elkaar te komen om te overleggen over de tijdwaarneming / schotklok / Juryvoorzitter, hoe en wanneer.

De eerste wedstrijden om te oefenen met de schotklok worden gehouden op zaterdag 26 oktober, 15:30 uur HHV 1 (met schotklok) en aansluitend HHV 2 (zonder schotklok).

Misschien zijn er nog meer personen die ons willen helpen, die zijn ook van harte welkom 22 okt aanvang 19.00 uur in de kantine De Schuttershoek.

Bé Kikkert

Opleiding Juryvoorzitter: de volgende info is te lezen op de website van het KNKV: De online avonden worden voor seizoen 2024-2025 gehouden op donderdag 31 oktober en maandag 4 november. Aanmelden kan vanaf 10 oktober. Houd hiervoor even de website in de gaten hoe het aanmelden gaat.  https://www.knkv.nl/kennisbank/juryvoorzitter

Jurytafel 26 oktober:

Op 26 oktober om 15:30 uur speelt HHV 1 een oefenwedstrijd tegen Invicta/Frigro 1 in de Marke. Deze wedstrijd zal met schotklok zijn. Wij zoeken drie mensen (meer mag ook, kun je afwisselen) die dan aan de jurytafel willen zitten, als juryvoorzitter, tijdwaarnemer of schotklokregelaar. Dit is een mooi moment om te oefenen voor als je tijdens de competitie ook van plan bent aan de jurytafel te zitten. De online-uitlegavond voor juryvoorzitters van de KNKV is pas later, dus wij zullen voor uitleg zorgen. Geef je voor 26 oktober op bij José Kuiper 06-30692925.