De commissie die voor iedere vereniging van groot belang is, namelijk een commissie speciaal voor de jeugd. De taak van deze commissie is om naast het korfbal ook andere actviteiten voor de jeugd te organiseren, zodat er meer is dan korfbal alleen binnen de vereniging. Zo wordt er ieder seizoen voor elk team een uitje of activiteit op het terrein zelf georganiseerd. Naast deze individuele team actviteiten organiseert deze commissie ook de bonte avond, een avond waarbij alle teams een klein optreden doen om elkaar te vermaken. Jaarlijks wordt het seizoen afgesloten met een familidag waarbij niet alleen leden van de vereniging uitgenodigt zijn, maar iedereen die zin heeft in een gezellige dag bij HHV, de dag wordt afgesloten met een gezellige barbecue.

De leden zijn:
Corneel Kikkert