HHV logo blauw 3x4

Hallo HHV’ers,

Afgelopen zondag was het 60 jaar geleden dat onze vereniging werd opgericht. Helaas door de huidige Corona maatregelen kunnen de geplande activiteiten voor aankomend weekend niet doorgaan. Gelukkig houden jullie het wel tegoed en zullen de festiviteiten volgend jaar plaats vinden.

60 jaar is een hele tijd. Een tijd van veel veranderingen. Zo speelden wij vroeger nog op rieten korven en in drie vakken. We zijn enkele keren verwisseld van locatie en vele mensen waren actief of zijn actief geworden binnen HHV. Ik ben blij dat ik kan zeggen dat de gezelligheid en betrokkenheid bij HHV altijd gebleven is. We hopen met elkaar dat de club waar ik als klein Bégie ben begonnen met korfballen nog een lange tijd een plek mag zijn waar leden, ouders en andere betrokkenen zich thuis mogen voelen.

Omdat we op dit moment niet bij elkaar kunnen komen om het jubileum te vieren lijkt mij het toch leuk om op een andere manier met elkaar stil te staan bij de herinneringen aan onze club. Daarom zal het leuk zijn als de komende tijd een ieder die op enig manier bij HHV betrokken is of was iets deelt over zijn of haar tijd bij HHV. Dit kan een foto, verhaaltje, filmpje of iets dergelijks zijn. Plaats het op Facebook of Instagram met #60jaarHHV. Voor de meeste zal dit geen probleem zijn. Voor de enkele die net als ik niet beschikken over een account op deze sociale media platformen roep ik op om op een andere manier met elkaar herinneringen te delen. Ik pak meteen hier mijn kans om iets met jullie te delen.

Thuis hebben wij een grote bak met allerlei foto’s. Ik ben eens opzoek gegaan naar een paar foto’s. Graag deel ik onderstaande foto’s met jullie.

foto01

Hier ze je een oude sponsor foto van de selectie. Vele gezichten zullen jullie vast herkennen. Leuk om te zien dat de Plus toen ook al sponsor van ons was. Hierbij wil ik meteen alle sponsoren bedanken die in de afgelopen 60 jaar ons hebben gesteund. Zonder jullie hadden we het niet gered.

foto02

Ik heb met veel plezier allerlei teams training gegeven. Het exacte jaar tal bij deze foto heb ik niet paraat.

foto03

Op deze foto sta ik verkleed met het bestuur en enkele spelers van destijds. Ik vermoed dat deze foto genomen is tijdens het 40 jarig jubileum van HHV.

foto04
foto05

De twee bovenstaande foto’s zijn gemaakt tijdens een toneelavond van HHV. Tot enkele jaren terug werd er jaarlijks een stuk opgevoerd in het Jeugdcentrum. De onderste foto laat daarnaast zien dat HHV echt een familie club is. Op deze foto ben ik te zien met mijn schoonmoeder Janny, schoonzus Alet en een aangetrouwde neef Anco Lijster.

Er zijn natuurlijk nog veel meer herinneringen. Ik hoop dat ik de komende tijd veel verhalen en foto’s voorbij zie komen. Breng ook mensen op de hoogte die in het verleden betrokken waren bij HHV en leg ze het principe uit van deze actie.

Met vriendelijke groet,

Bé Kikkert