hhv clubfund

Hierbij wordt u van harte uitgenodigd voor de kick off van de ClubFund actie van c.k.v. HHV en PLUS Cappendijck. Deze kick off vindt plaats op 12-04-2019 bij PLUS Cappendijck.

Tijdens deze kick off zal het startsein worden gegeven van de PLUS Cappendijck ClubFund actie.

Samen met PLUS Cappendijck heeft c.k.v. HHV een unieke spaaractie opgezet. Wat ons betreft een heel bijzonder 1-2-tje tussen de club en PLUS Cappendijck.

Wat gaan we doen:

• we hebben van iedere speler een unieke spelersfoto gemaakt
  • iedere speler krijgt een eigen online-fanshop waarin allerlei leuke c.k.v. HHV-fanartikelen met de eigen spelersfoto verkrijgbaar zijn
  • een bidon, poster, telefoonhoesje, broodtrommel, drinkbeker maar ook badslippers en andere orignele artikelen
  • bij PLUS Cappendijck kun je vervolgens van 13-04-2019 tot 08-06-2019 sparen voor gratis fanartikelen.
  • bij iedere € 10,- boodschappen krijg je een zegel. Deze zegels kun je vervolgens in je eigen fanshop verzilveren en daarmee dus sparen voor je eigen fanartikelen.
  • natuurlijk kunnen anderen ook sparen voor fanartikelen van hun kind, kleinkind of favoriete speler
  • naast leuke artikelen met de spelersfoto zijn er ook artikelen met alleen het c.k.v. HHV-logo; kortom voor ieder wat wils!
  • een heel mooi gedeelte van de bestedingen in de fanshop vloeit direct in de clubkas van c.k.v. HHV! Je spaart dus niet alleen voor jezelf...maar ook voor de club.
  • naast de persoonlijke fanshop is er ook een algemene fanshop www.clubfund.nl/ckvhhv met hierin alle fanartikelen met alleen het clublogo. In deze fanshop kunnen alle mensen makkelijk hun c.k.v. HHV-Fanartikelen bestellen en het met PLUS Cappendijck ClubFund-punten afrekenen.

Ieder lid ontvangt een persoonlijke actiefolder met hierin alle informatie waarmee men eenvoudig aan de slag kan! Zorg dus dat je die snel in je bezit hebt.

Wij hopen u 12-04-2019 te mogen verwelkomen!

plus