verf blauw
Beste HHV-ers,

Onze kantine is aan de buitenkant hoognodig aan een opknapbeurt toe. Dit voorjaar wil de onderhoudscommissie hier graag mee aan de slag. Glas en verf service Harry Deuten heeft vorig jaar een inspectie uitgevoerd en een offerte gemaakt voor het leveren van de benodigde materialen.

Om het betaalbaar te houden gaan we de werkzaamheden zelf uitvoeren.

Wat moet er allemaal gebeuren:

Alle kitnaden moeten vernieuwd worden,

De losse verfdelen moeten verwijderd en de ondergrond moet opnieuw geprimerd worden.

Alles moet geschuurd en uiteraard weer geverfd worden, al het blauwe, maar ook de witte houten kozijnen kunnen wel een likje verf gebruiken. Met name de oost- en zuidzijde zijn hoognodig aan onderhoud toe!

Een hele klus!.. Dit kan de onderhoudscommissie niet alleen klaren.

Half april begint de voorjaars veld competitie dan zou het prachtig zijn als de buitenkant van de kantine dan opnieuw in de verf zit… Een frisse start van het seizoen!

Als er voldoende handen zijn verwacht ik dat 2 (niet al te lange) zaterdagen voldoende zijn om de klus geklaard hebben.

We zouden het fantastisch vinden als er schuurders, schilders, kitters, vrijwilligers en wie zich nog meer geroepen voelt zich opgeven om samen de klus te klaren zodat we nog lang van onze kantine kunnen genieten. Kun je niet schuren of schilderen… de reclameborden kunnen wel een wasborstel gebruiken, rond om het veld ligt zwerfvuil wat geruimd kan worden. Kortom er is altijd wat te doen.

Zaterdag 6, 13 en 20 april!

Om 8.45 uur staat de koffie klaar, om 9.00 uur gaan we aan de slag tot ± 13:00 uur.

Mogen we op u rekenen?

Kleedkamers: Achter de schermen zijn we ook al een poosje aan het plannen en rekenen om de kleedkamers op te knappen. Als de voorjaarswedstrijden op het veld zijn afgelopen zullen we kleedkamer 4 aan de binnenzijde in zijn geheel aanpakken, kleedkamer 3 zullen we voor een deel opknappen. Dit is een dusdanig grote klus dat we die voor het grootste deel zullen laten uitvoeren door Bouwbedrijf Gerwin Hummel. Maar…. De kleedkamers moeten gestript worden en het afval moet afgevoerd worden. Ook hier zijn we extra handjes nodig! De verwachting is dat we uiterlijk week 26, de week van 24 juni hier mee beginnen.

We rekenen echt op uw hulp!
Geef je op bij Henri Zomer 06-42706451.

Bedankt namens de onderhoudscommissie,

Klaas Botter, Henri Zomer