1

Vandaag een korfbal dagje! We starten met de C1 om 14.00 om onze coach Bianca aan te moedigen bij het derde! daarna waren we zelf aan de beurt. Na een zinderende wedstrijd tegen DOS'46 C2 konden we de eindstand 4-2 noteren! Yes!

We hadden nog een uitje op het programma staan. We gingen Richard aanmoedigen bij Amicitia. Richard is zelf altijd erg betrokken bij alle jeugdteams van HHV. Bianca opperde het idee om daar een keer te gaan kijken. Iedereen was direct enthousiast!

We moesten natuurlijk wel een spandoek maken voor 'onze Topper '. De meiden hebben goed hun best gedaan! Bij Agnes in de kantine met zijn allen wat gegeten en daar gingen we. Naar De Hoeve waar Richard zijn wedstrijd speelde!

En wat een geluk. Richard mocht starten in het 1e. Je had zijn gezicht mieten zien toen de meiden daar stonden met hun spandoek!!

De wedstrijd was super om te zien en Richard heeft zich van zijn goede kant laten zien. Hij heeft de hele wedstrijd uitgespeeld en gewonnen!! We hebben een heerlijke voetbaldag gehad! Groetjes team C1

2

3