Lieve HHV-ers!

11 maart wordt alweer de laatste wedstrijd van het zaalseizoen gespeeld. Traditioneel sluiten wij het seizoen altijd af bij Agnes in de kantine maar helaas is dit die avond niet mogelijk omdat de voetbal daar dan een feestje houdt. Maar dit mag de pret niet drukken!

voute party

Om de afsluiting van het seizoen toch niet zo maar aan ons voorbij te laten gaan worden jullie deze avond allen verwacht in onze eigen kantine om de 'Voute Party' te komen vieren. Een fout feestje gaat natuurlijk altijd gepaard met een lekker foute outfit! Het is de bedoeling van de selectiespelers om na de wedstrijden uiteraard wel een hapje en een drankje te doen bij Agnes en daarna te vertrekken richting onze eigen kantine, waar we zo rond de klok van half 9 zeker wel gearriveerd zijn, en de Voute Party gaan voortzetten!! Richard zal zorgen voor gepaste muziek, zorgen jullie dan voor een gepaste outfit?!

Tot 11 maart in 'De Schuttershoek'!