2016 Ledenvergadering Arno Website Kasper

De jaarlijkse ledenvergadering van HHV op 12 september 2016 met Arno Hoogeveen die al 25 jaar lid is van KNKV, de website gemaakt door Aalders IT en afscheid van Kasper Kikkerts als bestuurslid.

De jaarlijkse ledenvergadering van HHV op 12 september 2016 begon met in het zonnetje van Arno Hoogeveen. Arno is 25 jaar lid van de KNKV en dat liet het bestuur niet ongemerkt voorbij gaan. Arno begon op jonge leeftijd met korfbal en nam in de jeugd samen met zijn team deel aan diverse Nederlands Kampioenschappen. Zijn talent werd ook door de KNKV ontdekt en daarom mocht hij als B-aspirant speler zijn van de Drentse selectie en selectie Noord en als A-junior meespelen in het junioren talent team van Noord Nederland. In 2012 wilde Arno kijken waar zijn grens lag op korfbalgebied en maakte de overstap naar Sparta Zwolle om daar enkele niveaus hoger te spelen dan bij HHV kan. Na 3 seizoenen besloot Arno weer terug te keren naar HHV en speelt vanaf dit seizoen weer in het 1e van HHV. Nadat het bestuur een bloemetje en attentie overhandigde sprak Arno nog even naar de leden. Hij gaf aan dat het bij HHV voelt als thuiskomen en dat hij weer met veel plezier bij HHV speelt.

DSCN9419

Voorafgaand aan de vergadering werd er bij het reclamebord van Aalders IT een foto gemaakt i.v.m. de lancering van de nieuwe website van HHV. Rene Aalders van Aalders IT verzorgde de vormgeving van de site en Lidia Wielink en Rian de Boer zorgden voor de invulling. Deze personen zullen de site ook up-to-date houden. Bekijk de site voor alle informatie m.b.t. HHV op www.hhvkorfbal.nl. Voor op- en aanmerkingen, ideeën of toevoegingen kunt u deze personen aanspreken of per mail bereiken via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

DSCN9408

Daarnaast werd er afscheid genomen van Kasper Kikkert als bestuurslid van HHV. Kasper hield zich bezig met kader en opleidingen binnen de vereniging. Dit had vooral betrekkingen op scheidsrechters en beoordeelaars. Daarnaast ook de opleidingen voor trainers en coaches. Enkele vrijwillige functies waar een vereniging niet zonder kan. Daarnaast zijn er scheidsrechters nodig om wedstrijdkorfbal te kunnen blijven spelen, want zonder wedstrijdkorfbal zal HHV op een veel te laag niveau moeten spelen. Ook Kasper werd bedankt voor zijn inzet met een bloemetje en attentie. Hierdoor is helaas wel een tweede functie vacant in het bestuur ontstaan en zal er met spoed nadrukkelijk gezocht gaan worden naar nieuwe invulling.

Kasper

Bovenstaand zijn drie belangrijke gebeurtenissen gedurende de vergadering. De besproken onderwerpen zullen later terug te lezen zijn in de notulen van deze vergadering.