Hallo allemaal,

Waarschijnlijk hebben jullie al wel gehoord dat wij ‘nieuw’ zijn, tijd om ons even voor te stellen, want wij zijn de spiksplinternieuwe F1.

Wij zijn momenteel met 4 meiden en hopen dat er snel nog een paar jongens en/of meisjes bijkomen, zodat we niet meer aan de E1 of E2 hoeven te vragen of ze met ons mee willen doen. Wij zijn wel heel blij dat E’s met ons mee willen doen, zodat wij ook kunnen korfballen.

Onze trainster is Bernadet, en wij zijn Ronja, Jenah, Lydia en Simone. Voor Ronja en Jenah is een korfbalwedstrijd niet nieuw meer, maar Lydia en Simone hebben op 12 november hun eerste korfbalwedstrijd gespeeld. Hoe dat is gegaan, dat kun je lezen in ons wedstrijdverslag.

Maar wil je nou weten wie we echt zijn en ons komen aanmoedigen? We spelen 3 december om 14.00 uur onze eerste thuiswedstrijd.